Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékeink

GYIK

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk.

Mi történik ha nem talál otthon a kézbesítő?

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, akkor egy új egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Mit csináljak ha sérült a csomagolás?

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Meggondoltam magam, vissza kaphatom a pénzemet?

A rendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, sérülésmentesen visszaküldheti nekünk és mi visszafizetjük a vételárat. A visszaküldés költségét a vásárlónak kell viselnie. Csak jeleznie kell elállási szándékát ügyfélszolgálatunkat elérhetőségeink valamelyikén.

Ki lehet bontani a csomagot mielőtt a futárnak kifizetem illetve átveszem?

A csomagot csak kifizetés illetve átvétel után lehet kibontani, de ha bármilyen okból nem tetszik Önnek a megvásárolt termék, akkor 14 napon belül visszaküldheti címünkre saját költségén és mi visszafizetjük a rendelés értékét.