Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk.
Mi történik ha nem talál otthon a kézbesítő?
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, akkor egy új egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
Mit csináljak ha sérült a csomagolás?
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
Meggondoltam magam, vissza kaphatom a pénzemet?
A rendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, sérülésmentesen visszaküldheti nekünk és mi visszafizetjük a vételárat. A visszaküldés költségét a vásárlónak kell viselnie. Csak jeleznie kell elállási szándékát ügyfélszolgálatunkat elérhetőségeink valamelyikén.
Ki lehet bontani a csomagot mielőtt a futárnak kifizetem illetve átveszem?
A csomagot csak kifizetés illetve átvétel után lehet kibontani, de ha bármilyen okból nem tetszik Önnek a megvásárolt termék, akkor 14 napon belül visszaküldheti címünkre saját költségén és mi visszafizetjük a rendelés értékét.